1

1

sobota, 17 listopada 2012

Matko no... Nie ustane w zachwytach. Nad soba:):)

Gzegzolka. Dzieki.
Normalnie glowa mu spuchnie od walenia w podloge w gescie dziekczynno-poddanskim za ordery!
Matko, no...
Chwala nas!! Po raz drugi!



Male, a cieszy...
Raduje, ze duszyczka szaleje.
Matko, no... (pamietam jeszcze z Polski taka reklame: zimniak mowil tak super przeciagajac nooooo...)

I zas robota. O, nie ma sprawy:)

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Potem Gzegzolka mi postawila 11 pytan. To sie wstrzelam z odpowiedziami.


1.Gdzie chciałabyś mieszkać?
Poki co na Florydzie, chyba, ze zobacze jeszcze cosik innego, co mnie ujmie rownie mocno jak Naples.

2.Trzy najważniejsze cechy mężczyzny?
hmmm, prosze o nastepny zestaw pytan...
choc...odpowiedzialny, z poczuciem humoru i zeby mnie kochal, jak ja jego:)

3.Z czego jesteś dumna?
Z czego? to nie wiem, z Kogo moze byc? To z dzieci i siebie, ze dalam rade!

4.Czego żałujesz?
Niczego. Nauczylam sie, ze wszystko jest po cos. Choc czasem nie wiem, po co, choc mnie przerasta, ale po cos.

5.Marzenie
Tylko jedno?

6. Co w sobie lubisz najbardziej?
Spontan i glupawke:)

7.Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez kluczy do samochodu.

8.Ile masz lat (można pominąć - ja mam 44 zewnętrznie i 28 w środku:) )
Ukonczylam 28 jakis czas temu, ale kiedy...zapomnialam.

9.Czy stać Cię na szaleństwa? Np..
Oczywiscie. 

10.Ulubiony aktor?  
Chyle czolo przed kunsztem Ch. Bale. Nie za Batmana. Za The Fighter.

11.Ulubiona pora roku.... 
Wszystkie lubie. Zwlaszcza te cieple:)

Wiem, ze sie trzeba dzielic i nomonowac, wiec kto ma ochote niech bierze i sie nagradza.
Wszyscy jestescie nominowani! 






2 komentarze:

  1. Gratulacje za wyróżnienie :-)
    A i miło się czyta o Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna, dzieki:)
      Posta pisalam tuz po otrzymaniu wyroznienia od Gzegzolki, delektowalam sie wtedy truskawkowa margarita (nie mylic z packaniem, a ze glupawka moje trzecie imie...
      Zawsze podchodze do siebie z odrobina ironi.

      Usuń