1

1

piątek, 16 czerwca 2017

Skyfall czyli Morskie Oko na Alasce.


Oczywiscie zadnen Skyfall i to nie Morskie Oko. Ale Alaska. I Skagway.
Dreamu mowila, ze najpiekniejsze :)



Port z blizsza i dalsza.
I w gory :)





Jedno z jezior polodowcowych, jak nasz Morskie Oko.
Wyzej bylo drugie- niczym Czarny Staw...ale to juz na nastepna wyprawe.



A potem na kwatere ;)

czwartek, 18 maja 2017

wtorek, 2 maja 2017

Acapulco!

 Wlacz muzyke, bez tego sie nie da :)

Potem wlacz na luz i milego ogladania:)



 Pacyfik jest agresywny i wali falami, rzezbiac w klifach.







 Plaza i jedzonko. Wszedobylskie plastiki.

 Nie licza za widoki w tej restauracji.











 Na ulicach Acapulko mnostwo policji i wojska. Trwa jakas wojna narkotykowa.
Czasem gangi sie tluka :)






 Wiadomo: Meksyk :)




I jak wrazenia?




czwartek, 20 kwietnia 2017

57

57 lat zycia. Robbie.
Dwa malzenstwa. Dwa rozwody. Czworo dzieci.

Juz emeryt (straznik wiezienny), ktory dorabia w firmie brata.

Ma kase, tylko szkoda. Waletuje wiec w domu Ojca-staruszka, kiedy kolejna dziewczyna rozpozna i wyrzuci go ze swojego domu.

Rozpozna umilowanie do alkoholu. 




Panowie, ogarnijcie sie!




poniedziałek, 17 kwietnia 2017

My juz pracujemy.

Dzisiaj, podobnie zreszta jak w drugie dzien Swiat Bozego Narodzenia, pracujemy.
Nie ma u nas dwoch dni swiatecznych.
A szkoda. Swietowania i nic-nie-robienie nigdy doscyc :)

Wiosna sie budzi w Central Park.