1

1

środa, 17 października 2012

"Troche polityki." Zaczerpniete!

Zadne tam debaty,  ustawianie odbiorcow na to co Prezydent czy Governor powiedzial. A co faktycznie mial na mysli, jak to mowil i co z tego wynika i jak to rozumiec.

Zaczerpniete z "Pokoju Nauczycielskiego", bloga o szkole z takim jajem, ze od wczoraj zaniedbuje obowiazki, ktore mam i ktorych nie mam, czytam i placze ze smiechu.
Taka szkole lubie i taka kadre w szkole uwielbiam.  Ok, uwielbialam.

Mam nadzieje, ze Autor sie nie obrazi. 
Oczywiscie, ze zgody nie mam, choc pozostawialam wszelkiej mozliwej masci listy polecone po sobie we wszystkich mozliwych miejscach, gdzie nie blokowalo mojego IP. 
I cudzego tez.

Ale do brzegu, jak Klarka powiada:



"Taki prosty żart:

- Ile jajek ma Barack?
- OBA-MA!

A wice dyra umiała go spalić.

- Wiecie co, słyszałam dowcip!
- Mów!
- Wiecie, ile jajek ma Obama?

- Cały barak?"

Gosc po prostu jest extra.

Natomiast u Jasnej glosowanie trwa jeszcze. Muszka na pozycji drugiej. Niedobrze! No, bo powinna byc na pierwszej. Czy ja mam wszystko mowic, jak chlopu na podworzu? Logowac sie w McDonaldach i innych KFC, Starbucks'ach i wspomoc mi tu kolezanke, prosze:)

Czy to sie nazywa ustawianie wyborow? konkursow?

3 komentarze:

  1. Ni niestety oddałam już głos a narazie nigdzie nie będę wychodzić bo dziecie chore. Ale spróbuje z komputera bo glosowałam przez telefon ;-P
    - Jak nazywa się Biały Dom w dzisiejszych czasach?
    - Barak Obamy ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na swoim blogu można ustawiać, co się chce :-)))

    OdpowiedzUsuń