1

1

piątek, 7 lutego 2014

Przepowiednia od swistaka i co ma do tego Soczi.

Drugiego lutego, wylapane z nor swistaki/groundhog'i przepowiadaja, ile do wiosny.
I ten ze Staten Island w Nowym Jorku i ten pensylwanski zgodnie orzekli: 6 tygodni!

Wielkie halo!

Wiadomo, ze w polowie marca bedzie wiosna.



I z tym sniegiem zartow nie ma.




O 8 pm mojego czasu obejrzalam otwarcie olimpiady.
Probowalam wczesniej online. Wszystko poblokowane. 
To samo bylo z Londynem. Czas na wszedobylskie reklamy jest czasem swietym. 

Sportowcy z Brazylii w sportach zimowych? A ta trojka z Wenezueli? A Honk-Kong? Zimbabwe? Israel?  Marocco?  Meksyk? Chyba mi cos umknelo...zeby nie bylo, ze im nie wolno. Jasne, ze im wolno uprawiac sporty zimowe. To dla ochlody przed konsekwencjami tropikalnego klimatu. OOOO:)
A ekipa z Wielkiej Brytanii swoje stroje wzorowala pewnie na radzieckiej armii.
A Niemcy jak krasnale. Tylko ich wstawic w ogrodku:)Superowe normalnie:)
Przychylam sie do opinii Onetu, ze Polacy to najladniej!

Tutaj jest wielkie halo z Maryska Szarapowa, bo ktos musi powiedziec, gdzie to Soczi z konca swiata:)

A ceremonia otwarcia rewelacja. Bo ja balet uwielbiam, choc chwilowo nie tancze:)
Why? To zagadka taka!

"Rewolucja! Parowoz dziejow! Chwala jej maszynistom!" Ja to jednak jestem jeszcze z Sojuza.
Genialny obraz Zwiazku Radzieckiego do muzyki A. Chaczaturiana (ciekawe, czy Ormianie uznaja go za "swojego"?) i "Podmoskiewskije wieczera...." (kto spiewal na lekcjach spiewu?) i " Zawsze niech bedzie niebo"...ja to znam nawet po niemiecku, ale jaja:)


We mnie to jednak drzemie slowianska dusza:)


4 komentarze:

  1. wieczorów nie spiewałam ale ze ślubnym" Zawsze niech bedzie niebo" zanuciłam
    całość z rozmachem
    a z tańcem to mnie zafrapowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot w sniegu po pachy po prostu cud malina /smiech/!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam , ale widzę z Twojego opisu ,że szkoda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas wiosny nie będzie, bo zimy nie było. Mówią, że to przez Rosjan, którzy chcąc zapewnic sobie zimę w Soczi tak pomajstrowali przy pogodzie, że wszystko się pomieszało.

    OdpowiedzUsuń