1

1

niedziela, 9 września 2012

Roznice. Zagadka tez:)



Zanim wyjasnie o co chodzi w tej wystawie dowcip tytulem wstepu:

Kochany Swiety Mikolaju!
Prosze, przynies w tym roku dwie kolejki.
Dla mnie i dla Tatusia. 
Kazdy bedzie mial swoja i ja w koncu bede mial okazje pobawic sie troszke.
Dziekuje.
Piotrus.


Osobiscie jestem pelna podziwu, jezeli hobby staje sie sposobem na zarobkowanie.

Pociagi duze i male, platformy wojskowe ze sprzetem, towarowe, osobowe, legendarny Amtrak. Semafory, mosty, tunele. Gorki, dolinki. Osiedla, miasta, wsie, pustkowia. Cuda. Nie na kiju, na stolach, podlodze.







To zaledwie fragment wystawy - zabawy.
Panowie bawili sie doskonale. Sama nie moglam oderwac wzroku.
Wystawa pokazala w jaki sposob pasja moze byc sposobem na zdobywanie kasy. Mnie sie to podoba.

I obiecana zagadka:
- Czym sie rozni mezczyzna od chlopca?

Odpowiedzi poprosze zapakowac w komentarze. Nagroda przewidziana dla Zwyciezcy. Jeszcze nie wiem jaka, cos sie pewnie narodzi :)
Wagonik? 

Rozwiazanie przedstawie za tydzien.


7 komentarzy:

  1. ahahahahahahahah
    to takie latwe..........
    roznica pomiedzy chlopcem a mezczyzna jest prosta:

    roznia sie cena zabawek!

    Andrew from London.

    OdpowiedzUsuń
  2. czym się różnią?w kwestii zabawek -niczym;)
    Do 7 roku życia się rozwijają, a potem tylko rosną;)Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zabawa, chociaż w rodzinie nikt z panów takimi się nie bawi.
    Wolą rybki i motocykle :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niczym! No można poza wzrostem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jazdę pociągami, zdecydowanie bardziej niż samolotami. No ale nie mam wyjscia, pociągiem do Polski nie dojadę. A szkoda.
    Po jutrze lecę do Kraju na promocje. Trzymaj za mnie kciuki. Widziałaś recenzje na moim blogu?
    Są fajne i cieszą. Dają odrobinę spokoju.
    Do zobaczenia po powrocie. Ciągle mi się wydaje, że o mnie zapomniałas. Nie widziałam cie u siebie od miesięcy.
    Macham ci na cześć posyłając ciepłe pozdrowienia.
    Liliana
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym się pobawł tom kolejkom :P
    lipton przedpołudniowy :)

    OdpowiedzUsuń