1

1

środa, 9 lipca 2014

Mundial w ...glebokim powazaniu:)

W 41 minucie meczu Holandia - Argentyna:



Tammy ma racje!
Cosik mi sie zdaje, ze wejscie do finalu rozstrzygna rzuty karne, a Niemcy puchar maja w kieszeni.
 Malgo...wiem, ze nadzieja...:)

"Oba zesploly czekaja juz chyba na rzuty karne. Tempo gry jest bardzo slabe i po prostu nie przystoi takim druzynom".

To z internetowych komentarzy...Taki ze mnie w-myslach-czytacz :)

A jednak Niemcy - Argentyna.
Kurcze, jakby sie tak zakladal?
Tylko o co? I jak to zorganizowac?


Pomysly w komentarzach poprosze...


5 komentarzy:

  1. No zakładamy zamkniętego bloga i uprawiamy... hazard ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hazard zaczyna byc legalnym
      Juz jest w NJ, za rok albo 2 bedzie w NY, mowie o stanach w Stanach :)

      Usuń