1

1

piątek, 24 sierpnia 2012

Martha Steward Vineyard. Kawalek New England.



New England to cos, co istnieje jedynie z nazwy, bowiem historyczno - polityczne pomysly przyczynily sie do rozbicia tego polnocno-wschodniego stanu  na drobne.
I tak pod tym okresleniem (NE sie znaczy) mamy 6 stanow, malutkich i polozonych obok siebie nota bene: Maine, New Hampshire, Vermont, Massachusetts,Rhode Island i Connecticut.
















Mile klimaciki na wybrzezach Massachusetts.
Wszystko co morskie nie jest mi obce, a nawet jest mi bardzo bliskie. 
Znalazlam i dolozylam do siebie blogi Isi i dreamu   - dziewczyn znad polskiego Baltyku.


5 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie trochę Stany poznam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia urokliwe [choć mogły by być ciut większe].Serdeczności moc.

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę urokliwa ta NE, taka cicha i spokojna się wydaje:) idealna na wakacje jak mbniemam?
    Ostatnio miałem przyjemność czytać triller dzieący się w tych okolicach, na pustyni bodajrze w Vermont albo gdzieś indziej w każdym razie na pustyni w NE.
    "pustkowia" jak byś chciała przeczytać...
    mocna ale za razem dobrze napisana książka
    tyle ode mnie
    to pisałem ja
    podlaski lipton_ER

    OdpowiedzUsuń