1

1

czwartek, 7 lutego 2013

"Anioly sa takie ciche..."

Tytul skubnelam za SDM.
I choc dzisiaj tlustoczwartkowo i Lipton za mnie paczki pozeral (Niech Ci bedzie na zdrowie!) to mnie wzielo anielsko.

Zaczelam je sobie spokojnie zbierac. Nigdy dosyc dobrych aniolow. To jeszcze choinkowe klimaciki.






Prawdziwego zamieszania z aniolami narobil Michal. Juz mam dwa z jego kolekcji.

                               photos by Michal
Stojacy, ktory Michal uczynil na moje zamowienie. 
Aniol juz wkrotce poleci strozowac na Karaiby .


                                                                              photos by Michal

Tego z traba sprezentowalam zeby ofiarodawcy przypominal, ze nie jest traba i poradzi sobie:)

Michal, ciesze sie, ze wybudziles sie ze snu zimowego i pamietam o marynarzach:) 
Niech i z Wami beda Anioly Dobroci!

9 komentarzy:

  1. Ładne te anioły. Ten drugi znajduje się także na mojej półeczce, mam taki sam. Trzeci trochę dziwny, twarz mało anielska, ale ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra te Twoje aniołki...
    Proszę , proszę jakie ciekawe hobby :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioły zbiera [acz nie nachalnie a bardziej od niechcenia] moja córa.A ja niegdyś ułożyłam wiersz o aniele i namalowałam do niego obraz.A w ogóle tematyka "aniołostwa"-to ciekawa ,lekko tajemnicza sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, piekna kolekcja!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja Aniołków... Ja do takich aniołków jeszcze nie dotarłam... Jak na dzioeń dzisiejszy moja wyobraźnia zatrzymała się na takich zwyczainych aniołkach... Ale może kiedyś moje ręce ulepią jakiegoś innego bo zafascynowałam się tymi ze zdjęcia!
    Pozdrawiam :) dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to pelna kolekcja, to nawet nie zaczatek, ale jak beda zdjecia moich domowych aniolow to wtedy pochwale sie kolekcja.
    Osobiscie dla mnie specjalista od aniolow jest Michal, od muzycznych Stare Dobre Malzenstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie nie wiem, co powiedzieć...
      Dzięki, Aniu. Jesteś aniołem! :)

      Usuń
    2. tak:) "a skrzydla nosze w plecaku nawet przy dobrej pogodzie":)
      Michal, wzajemnie:)
      To sobie smarujemy:):)

      Usuń