1

1

czwartek, 3 maja 2012

Surferzy. Morze oszalalo.

I surferzy tez.








4 komentarze:

  1. Lubię popatrzeć na surferów.
    Sama chyba nie dałabym się namówić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to taka wersja snowboardu na wodzie :)
    Piekni sa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy sport związany z wodą mnie ekscytuje.
    Moja Patka, była pławaczka, Skuba Diver ma bzika na punkcie Surfingu.
    Aż ją grzeje, kiedy widzi wielkie fale. Marzy by pojechać do Australii i tam się wyszaleć.
    Natomiast ja uwielbiam pływać i cieszę się widokiem Surferów. Jak wiesz, kocham wodę
    i słońce, którego ostatnio mi bardzo brakuje.
    Słoneczka ci życzę.
    Lilka
    http://owocdecyzji.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na drugie mi delfin, wiec rozumiem Twoja fascynacje woda.
    Ja moge w niej siedziec godzinami... I nie rozpuszczam sie, sprawdzialam.
    Sloneczko dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń